Limited edition: Byåsen sangkor handlenett

Hei alle sammen,

🎶 Byåsen sangkor presenterer med stolthet vårt splitter nye, limited edition handlenett – det ultimate tilbehøret for alle musikkelskere og harmonijegere der ute! 🛍️✨ Handlenettet er laget av økologisk premium bomull for den perfekte kombinasjonen av stil, bærekraft og støtte!

Organic Premium Cotton Maxi Tote:

Handlenettet er kraftig og slitesterk 100% økologisk bomull. 35 x 39 x 13,5 cm/18L Lengde hank: 58 cm

Dette handlenettet er ikke bare et tilbehør, det er et miljøvennlig valg. Laget av organisk bomull, gir det en myk og holdbar følelse. Med sin størrelse er det den perfekte følgesvenn for daglig bruk, uansett om du er på farten, på jobb eller på vei til korets neste opptreden.

💲 Pris:

Estimert kostnad per nett er kr 115. Dette er avhengig av hvor mange nett som bestilles. Vi kommer tilbake med mer presis pris etter påmelding.

Rask respons ønskes! 🚀

For å kunne få handlenettene før avreise til Røros, må vi bestille ganske snart. Vi ber om at du svarer innen 26. desember 2023.

For bestilling; fyll inn dette skjemaet.

Takk for at du er medlem i Byåsen sangkor– vi gleder oss til å se våre fantastiske kormedlemmer bruke sine limited edition handlenett.

Musikalske hilsener,

PS! Denne artikkelen er skrevet av Chat gpt, men modifisert av styret 😊