Innbetalinger til koret

Kontonummer:

Vippskode: 88206

Husk alltid å merke betalingen med  medlemmets navn og hva betalingen gjelder for. Småbeløp kan innbetales ved Vipps, men fordi koret må betale 2,5% i transaksjonsgebyr kan ikke kontingent og store utlegg koret har på vegne av medlemmer betales med Vipps.

Kontingent (IKKE Vipps)

Medlemskontingent kr 1000,- per semester – Betales innen 15. januar og 1. september. Det semester man tas opp som nytt medlem er kontingentfri.

Noter (Vipps ok)

Originalnoter betales fortløpende. Ok med Vipps.

Uniform (Vipps ok)

Som uniform benytter vi skjerf for damer og slips for herrer, i kombinasjon med svarte klær. Uniform betales når man får den utdelt. Ok med Vipps.

Damer  – 2 x silkeskjerf    kr 330,- (grønt kr 160,- og rødt kr 170,-)
Herrer –  2 x silkeslips      kr 450,- (225 pr. stk.)

Vårantrekk:   Grønt skjerf/ lilla slips

Høstantrekk: Rødt skjerf/ rødt slips

Refusjon av utlegg

Alle som har lagt ut penger for koret skal benytte vedlagte skjema for å få utgiftene refundert. Kvittering må alltid leveres sammen med signert skjema. Dette kan leveres på øving, eller du kan scanne inn skjema og kvitteringer og sende det på epost til kasserer@byasensangkor.no.

Refusjon av utlegg